Communicatie
Ninbet heeft twee manieren waarop onze klanten altijd gemakkelijk hulp kunnen krijgen.
Live chat als functie
Chats die direct beschikbaar zijn kunnen gebruikt worden om met ons in contact te komen voor snelle en efficiënte hulp in noodsituaties:
- Zoek het chatpictogram rechtsonder in je scherm.
- Klik op dit pictogram en begin te chatten.
- Binnen enkele minuten word je verbonden met een van onze medewerkers die weet waar hij het over heeft.
- Stel je vraag of beschrijf je probleem.
- Onze medewerker zal je onmiddellijk verder helpen of je doorverwijzen naar de relevante afdeling.
Deze manier is handig voor basisvragen of kleine problemen die snel kunnen worden opgelost.
Ondersteuning per e-mail
Vragen die een langere uitleg vereisen of moeilijkere scenario’s kunnen ook via e-mail worden verzonden. Dit wordt gedaan wanneer;
- Je uitgebreide details wilt geven over je probleem
- Je vragen hebt die niet dringend zijn
- Je documenten of screenshots wilt sturen
Stuur de e-mail door naar [email protected]. Houd er rekening mee dat het beantwoorden van e-mails iets langer kan duren dan het gebruik van live chat. We streven ernaar om binnen 24 uur te antwoorden. Het voordeel van deze methode is dat we je probleem grondig kunnen onderzoeken en zo een allesomvattende oplossing kunnen bieden.
Ongeacht of je een van deze opties kiest, we hebben een toegewijd team klaarstaan om:
- Uw problemen op te lossen.
- Vragen van jou te beantwoorden
Ervoor te zorgen dat Ninbet zo aangenaam mogelijk voor je wordt.